Afişări:

miercuri, 29 iulie 2009

R.I.P. Flanco Sibiu2

Flanco a mai inchis un magazin. O stire banala si un fapt normal oarecum pe timpuri de criza. Dar iata ca saptamana trecuta vestea s-a abatut ca traznetul peste oamenii de la magazinul din Sibiu. "Se va inchide intr-o saptamana!". Brusc. Fara alte explicatii. O decizie fara motive clare (spun eu) luata la nivel inalt din cine stie ce interese. Mai ciudata e strategia: Tii 2 magazine identice intr-ul capat al orasului la vis-a vis unul de altul (le desparte o parcare de centru comercial) si renunti la un magazin care era singur pe 1/2 din oras. Strategie de criza? Bani? Ce mai conteaza.
Scriu aceste randuri pentru ca am lucrat acolo aproape 4 ani. O mare parte din mine ca om de vanzari s-a format acolo. Si nu numai ca om de vanzari. Pur si simplu ca om. Cu mici exceptii (dar nu este padure fara uscaturi) am avut niste colegi minunati. De care imi pare rau. Si le urez mult succes, indiferent daca vor fi relocati sau vor parasi compania. Am pus mult suflet acolo. Am pasit acolo, angajat ca asistent vanzari si am vazut un spatiu gol, imens. Cu o munca pe branci l-am umplut cu de toate. Asa a inceput povestea. Pe parcurs am avut parte de niste oameni foarte buni in conducere (Nelu Anton, Pompiliu Paiu, etc. - ii puteti vedea pe "LinkedIn") . Cu timpul au plecat sau au fost indepartati pur si simplu...poate nu se mulau pe "strategia" unui lider...cine stie? Doar ei! Sau nici ei!. Dupa un an am avansat putin, ca sef de tura iar dupa inca 2 am ajuns director de magazin acolo. Odata cu "criza". Si au inceput problemele, vanzari mai scazute, marfa putina si reprosuri de la "sefii mari". Probabil in birourile alea de mahon, cu masini scumpe la scara, secretare tinerele, si bani multi nu se vedea criza asa bine...doar niste cifre. Stresul permanent si politica companiei din ultima vreme m-au facut sa parasesc compania. Am ramas prieten cu toti cei de acolo si sper sa raman si pe viitor.
Imi pare rau ca s-a intamplat asta.
Rest In Peace! , magazin Flanco World Sibiu2.

3 comentarii:

  1. Nu sunt birouri de mahon, sunt din pal ieftin de la mobexpert :)
    Decizia de a inchide nu a avut nimic in comun cu oamenii care de altfel erau extraordinari. S-a inchis pt ca pretentiile proprietarilor erau exgerate si neadaptate conditiilor actuale de business. Nu s-au inchis cele doua din capatul celalalt (sau inceputul celalalt de oras, depinde cum privesti :) ) pentru ca acolo prin contract eram obligati sa le platim chirie indiferent daca stam sau nu (era contract nou in timp ce la magazinul inchis, era un contract la care aceasta clauza expierase). Ai prins idea ? Poti sa ma suni oricand sa lamurim problemele, inca am taria sa spun lucrurile asa cum sunt.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am ce probleme sa lamuresc Ionut. Nu cu tine, cel putin. Nu cred ca avem ceva de impartit.Nu faceam referire la tine, daca asta ai crezut,ci la directori cu salarii cu cinci zerouri. In euro. Si clauze de reziliere in sume cu sapte zerouri. Tot in euro. Cei care prin aceste contracte si salarii au dus compania de rapa. Am mai aflat si eu una alta. Noi cred ca am fost doar niste victime colaterale. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi pare rau ..auzisem din diverse surse dar citind articolul tau mi-am dat seama ca am imbatranit un pic ..si asta datorita faptului ca am lucrat si eu acolo la inceputuri ..
    si imi mai amintesc de entuziasmul pe care l-am avut cand am inceput sa lucrez pe Flanco..
    Multa bafta in continuare !

    RăspundețiȘtergere

Powered By Blogger