Afişări:

joi, 2 iulie 2009

Vacanta...

Nu am mai scris demult. Am asteptat vacanta..si timpul liber pe care il aduce cu ea. Sa nu ma intelegeti gresit. Vacanta mea nu este una si aceeasi cu concediul. Nu. Vacanta este cand termini scoala. Si eu am terminat-o. Mai am licenta...relaxant. Parca si criza a intrat in vacanta. Printre Michael Jackson si Ridzi mai auzi de la micul Boc cate o masura anticriza. Cum ar fi cea cu 6 luni fara taxe pentru firmele in prag de colaps. Care se va transforma in proiect de lege. Se va dezbate in Guvern si va ajunge in parlament taman la inceputul vacantei parlamentare. Si se va discuta dupa vacanta, Vreo 2 luni. Apoi o sa se ajunga la o concluzie comuna si va fi votata. Ca doar e an electoral. Dar timp de vreo cateva luni dupa nu o sa intre in vigoare "pentru ca nu exista inca normele de aplicare". Am auzit asta de multe ori. Ca si cum ai scoate pe poarta fabricii o masina fara roti si volan. Pana una alta o sa injuram guvernul si parlamentul ca tot s-a facut public cat ne costa. O sa ne zbatem sa supravietuim, sa ne platim darile, sa mai facem un gratarel duminica. Ca si asa nu mergem la biserica. Dar ne permitem catedrala de 600 milioane. Ca asta ne trebuie noua acuma. Catedrala. Nu sosele, autostrazi, infrastructura, baraje, irigatii, impaduriri, relansarea economiei. Ce sa facem cu ele? Lasa ca pupam poala popii si ni se rezolva toate problemele. Dar nu alea din viata asta. Din aia de apoi. De parca ar mai conta, Vom fi spirite, pamant, antimaterie...nimeni nu stie. O analogie: Daca ti-ar cere cineva bani, spunand ca isi face o banca si cand o sa dai coltul o sa fii un fericit miliardar i-ai da? Ma indoiesc. Construiti biserici dragilor. Mai bine cimitire.
Una peste alta, va urez o vara placuta. O sa mai revin!
Sa Auzim de Bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger